Volkswagen
 

Maastikul

Touareg tuleb toime igasuguse pinnasega. Maasturina alistab ta mängeldes kuni 45-kraadiseid tõuse ja läbib koolmekohti, mis on kuni poole meetri sügavused.

Ta sobitub iga tasandiga
Tänu õhkvedrustusele ja vedrustuse dünaamiliselt juhitavale jäikusele tuleb vedrustus mängeldes toime mistahes löökaukude ja ebatasasustega. Kere kõrguse reguleerimine võimaldab kohaneda erinevate sõiduolukordadega. Käsitsi saab valida nelja astme vahel, et Touaregi keret kuni 140 mm kõrgemale kergitada. Nii saab kliirensit eriti raskete maastikuolude jaoks suurendada peaaegu 300 millimeetrini.
      Uus Touareg
   Uus Touareg
Ta soovib kõrgustesse pürgida
Touaregile meeldivad järsud tõusud. Eriti sellised, kus teised hätta jäävad. See on veel üks tõend tema erakordsetest võimetest. Paigaltvõtubiline abistab sõidu alustamisel ja võimaldab peatuda kuni 45-kraadise nõlvadel* kaldega – see vastab 100% tõusunurgale.*

Ta on täiesti omas keskkonnas
Uue Touaregiga kalale? Pole probleemi. Uus Touareg vett ei karda. Sõltuvalt varustusest võib ta läbida kuni 580 mm sügavust veetakistust.
Uus Touareg     
 Uus Touareg
Ta vajab väljakutseid
Ükski nõlv pole liiga järsk. Ükski löökauk pole liiga sügav. Touareg on suuteline ületama kuni 30-kraadiseid järski nurki, ilma et ükski kereosa seejuures maad puudutaks või nina mäkketõusu alustades pinnasesse tungiks.

Ta paneb end maksma Touaregi ei saa nii lihtsalt peatada. Olgu ees kühmud või mäetipud, Touareg alistab ka suuremad ebatasasused mängeldes. Ülesõidunurk võib ulatuda 27 kraadini, ilma et Touaregi põhi vastu maad puutuks.
Uus Touareg     
* Näitajad muutuvad sõltuvalt mootorist ja varustusest.