Volkswagen
 

Turvalisus

Uus Golf Sportsvan pakub kahtlemata piisavalt ruumi teie kõikvõimalike plaanide mahutamiseks, kuid tema moodsad ja töökindlad turvasüsteemid hoiavad ohud ja ebakindlustunde tõhusalt eemal.

Elektrooniline juhitavuskorrektor
Nutikas stabiilsus.
Halbades liiklusoludes või libedal või märjal teel võivad järsud roolimisliigutused kiiresti kaasa tuua rataste haardumise kadumise, eriti kurvisõidul. Elektrooniline juhitavuskorrektor on suuteline tuvastama kriitilisi olukordi (süsteemi võimete piires) ning hoidma ära sõiduki libisemahakkamise, kasutades seejuures blokeerumisvastast pidurisüsteemi ABS koos komfort-pidurdusabilise, elektroonilise pidurdusjõudude jaoturi, mootori momendipiiriku ja veojõukontrolli süsteemiga. Enamgi veel, kui sõiduk veab haagist, võimaldab süsteemi haagisestabilisaator sekkuda ja tasandada mistahes ebastabiilsuse autorongi liikumises, muutes vastavalt vajadusele mootori pöördemomenti ja rakendades pidureid üksikutel ratastel. Elektrooniline diferentsiaalilukk XDS+ reageerib eesmise kurvisisemise ratta koormuse vähenemisele kiirel kurvisõidul. Tõstes pidurdusrõhku ühel küljel, muutub sõiduki käitumine kurvides veelgi täpsemaks ja sportlikumaks.





Mitmikkokkupõrke pidur
Palju enamat kui lihtsalt pidur.
Inimvigastustega lõppenud avariidest ligi viiendik on sellised, kus kokkupõrkeid toimub rohkem kui üks. Uuenduslik mitmikkokkupõrke pidur on osa üldisest turvasüsteemist. Pärast kokkupõrke toimumist rakendab see automaatselt pidurid, aidates ära hoida teiseseid kokkupõrkeid või vähendada nende tugevust süsteemi võimete piires. Kui kaks teineteisest sõltumatut andurit tuvastavad kokkupõrke fakti, lülitub sisse mitmikkokkupõrke pidur, mis pidurdab sõiduki ühtlase aeglustusega kiiruseni 10 km/h. Juht võib igal hetkel juhtimise ise uuesti üle võtta.
Elektrooniline seisupidur
Peatumine nupulevajutuse peale.
Nõlval parkides või vastumäge kohalt võttes on alati olemas oht, et auto hakkab omatahtsi tagasi allamäge veerema. Elektrooniline seisupidur kõrvaldab selle probleemi: selle sisselülitamiseks piisab nupuvajutusest ja pärast seda hoiab süsteem sõidukit paigal, kasutades kaht käigukastis asuvat elektrimoootorit. Pidur vabastatakse automaatselt gaasipedaali vajutamise peale, võimaldades ilma nõksatusteta paigaltvõttu. Elektrooniline seisupidur sisaldab lisaks veel Auto Hold-funktsiooni, mis on mõeldud sõiduki iseenesliku liikumahakkamise vältimiseks näiteks foori all seistes või kallakutel, kuid lihtsustab ka sõidu alustamist kallakul.




Sõitjate kaitse
Kaitseb tõhusamalt.
Uue Golf Sportsvani laiendatud turvakontseptsioon kaitseb juhti ja eesmist kaassõitjat täieliku komplektiga eesmistest, külgmistest ja peaturvapatjadest, millele lisanduvad veel täiustatud peatoed. Turvalisust tõstab veelgi täiendav põlveturvapadi juhile. Eesmise kaassõitja turvapatja saab välja lülitada, et paigutada sinna istmele lapse turvatooli. Inertsrullidega kolme-punkti-turvavöid esiistmetel saab hõlpsasti pingutada ja kõrguses reguleerida. Kui turvavöö pole kinnitatud, antakse juhile sellest märku helisignaaliga, samuti süttib märgutuli. Tagaistmetele saab lisana paigaldada ka külgturvapadjad.
Väsimuse tuvastamise süsteem
Ergutav teekaaslane.
Pikkadel ja üksluisetel sõitudel on juhi väsimus eriti kerge tekkima. Trendline ja Comfortline saavad lisana, Highline aga põhivarustusena juhti hoiatava süsteemi, mis analüüsib tema sõidustiili roolimisliigutuste alusel. Kõrvalekallete tekkimisel annab süsteem helisignaaliga hoiatuse ja soovitab teil puhkepausi teha.




Rehvirõhu jälgimissüsteem
Alati valvsa pilguga.
Kui rehvirõhk hakkab langema, hakkab ka selle rehvi veereraadius vähenema. See omakorda tõstab ratta pöörlemiskiirust teiste ratastega võrreldes, tuues kaasa ka kütusekulu tõusu ja juhitavuse halvenemise. Põhivarustusse kuuluv rehvirõhu jälgimissüsteem kasutab rehvirõhu jälgimiseks ABS-i rataste pöörlemiskiiruse andureid ning hoiatab teid kohe, kui ühes rehvis hakkab rõhk langema. See võimaldab teil kiiresti sekkuda ja vastava rehvi esimesel võimalusel uuesti täis pumbata.