Volkswagen
 

Tehnika

Tehnika peab olema alati mugavuse ja turvalisuse teenistuses. Uues Sharanis pakub tehnika lisaks ka rõõmu ning on lihtsalt kasutatav.

Mugavam käiguvahetus

Suure pöördemomendiga TDI-mootoreid saab uues Sharanis kombineerida kuuekäigulise topeltsiduriga ülekandega DSG. See tehnikas teednäitav automaatkäigukast pakub dünaamika, mugavuse ja ökonoomsuse osas nii mõndagi. Tänu nutikalt juhitavale topeltsidurile lülitub järgmine eelvalitud käik sisse praktiliselt märkamatult vaid mõne sajandiksekundi jooksul. Käiguvahetusest tingitud pause ei teki ning mootori ja ratta vaheline energiavoog ei katke. Tulemus: eriti dünaamiline sõiduelamus, veenev sõidumugavus, tõhus kütusekasutus.

          
    

Individuaalsem vedrustus

Veermik, mis sõidab teel vedrustusvariantidega Comfort, Normal ja Sport? Soovi korral paigaldatakse uuele Sharanile dünaamiline veermikukontroll DCC. Uuenduslik süsteem reguleerib elektriliselt juhitava vedrustuse abil iga amortisaatorit eraldi. Üksikuid amortisaatoreid jälgib juhtseade, mis arvutab anduritelt saadava ja muu süsteemiinfo (mh rool, pidurisüsteem ja juhiabisüsteemid) põhjal välja iga ratta optimaalse vedrustuse. Nii reageerib süsteem vaid millisekundite jooksul pinnaselainetustele, reavahetusele ja kurvis sõitmisele ning pakub kohe täiuslikku kohandumist sõidutee ja sõiduolukorraga.

Parem nähtavus

Alates versioonist Comfortline on tulede ja nähtavuse pakett uue Sharani standardvarustuses. See koosneb automaatselt lülituvatest tuledest (sh päevatuled). Ka funktsioonid Leaving home ja manuaalne Coming home sisalduvad paketis. Tahavaatepeegel hämardub automaatselt ning vihmaandur juhib klaasipuhasti töötamise sagedust – ka see parandab nähtavust. Salongis tagab salongivalgustus eriti meeleoluka valgustuse, samal ajal kui kaks lugemislampi ees ja taga kindlustavad kontsentreerituma valguse. Salongivalgustus on varustatud väljalülitusviivituse ja dimmerdusfunktsiooniga.

          

    

Kindlam paigalseis

Standardvarustusse kuuluv elektrooniline seisupidur tagab vaid ühe nupuvajutusega selle, et uus Sharan jääb seisma sinna, kus ta seisma peab. Käivitamisel vabaneb seisupidur automaatselt pärast piduripedaali lühiajalist vajutamist. Kui otsustate topeltsiduriga ülekande DSG kasuks, on elektroonilise seisupiduri varustuses täiendavalt ka auto-hold-funktsioon, mis tagab käivitamisel äärmise mugavuse. Et te ei peaks kallakul sõitu alustades pidevalt pidurit vajutama.

Koormuse tõhusam vähendamine

Uue Sharani lisavarustuses on juhiabisüsteemid, mis pakuvad tuge eri sõiduolukordades. Näiteks kaugtulede regulaator Light Assist, mis valib automaatselt lähi- ja kaugtuled. Parkimisel on abiks parkimisabi Park Assist, mis juhib Sharani automaatselt nii paralleel- kui ka külgboksi parkimisel. Parima ülevaate tagurdamisel tagab Rear Assist, mis hõlmab tahavaatekaamerat, mille abil esitatakse pilt Sharani taga asuvast piirkonnast raadionavigeerimissüsteemi ekraanil.

           

Nendel piltidel kujutatud sõidukite detailid võivad erineda hetkel tarnitavate sõidukite detailidest.