Volkswagen
 

Ökonoomsus & keskkonnasõbralikkus

Arvutage välja uue Sharani eelised: võtke arvesse soodsaimat kindlustusmakset, madalaid hoolduskulusid ning töökindlaid ja säästlikke mootoreid.

    

Vähem on rohkem

Volkswagen teeb säästva arengu põhimõtted teoks. Ja toob need teednäitava BlueMotioni tehnoloogia abil vastutustundlikult ja keskkonnateadlikult teedele. Kuna ökonoomsuspotentsiaali kasutatakse optimaalselt, vähenevad nii kütusekulu kui ka kahjulike ainete heitmed. Näide: standardvarustusse kuuluv Start-Stopp-süsteem, mille abil töötab mootor ainult siis, kui seda on ka tegelikult vaja. Nii lülitub mootor näiteks ummikus või foori taga seistes automaatselt välja ja käivitub sisselülitamisel uuesti. Pidurienergia taaskasutamine parandab ökonoomsust veelgi.

Väiksem silindrimaht, suurem võimsus

Volkswageni TSI-mootorite edu retsept on downsizing: silindrimahu vähendamine vähendab kaalu ja toob kaasa mootori efektiivsuse, sest tekib vähem hõõrdkadusid – see säästab nii kütust kui ka keskkonda. Tänu selle eest, et 1,4 l TSI-mootor võimsusega 110 kW* veenab nii oma kütusekulu (7,2 l / 100 km) kui ka muljetavaldava pöördemomendiga, võlgneb Sharan keerukale topeltlaadimisele kompressori ja turbolaadija abil. See on toonud TSI-mootoritele juba kolmandat korda järjest maineka auhinna Engine of the Year Award**.

          

    

Vähem kui teised sama klassi autod

Volkswageni TDI-mootorid koos kaasaegse Common-Rail-tehnikaga on tuntud oma säästlikkuse, madala heitmetaseme ja võimsa veojõu poolest. Uuel Sharanil saab valida 103 kW (140 hj)* ja 125 kW (170 hj)* mootori vahel, kusjuures väiksem mootor pretendeerib maailmameistri tiitlile: selle keskmine kütusekulu 5,5 l / 100 km on Sharani klassis seni saavutamata. Loomulikult veenavad uue Sharani TDI-mootorid ja madalad diisliheitmed: uuenduslik AdBlue-sissepritse ja SCR-katalüsaator vähendab lämmastikoksiidide heitmeid drastiliselt.

Väiksemad kindlustuskulud

Arvestage uue Sharani puhul madalate kindlustuskuludega. Saksa kindlustusettevõtete liidu (GDV) koostatud võrdluses osutus Sharani täiskasko hind oma klassi sõidukite hulgas soodsaimaks.  Selle põhjuseks on muuhulgas väikesed kahjustused, mis tekivad normaalkokkupõrke käigus kiirusel 15–16 km/h. Kui TSI-mootor liigitus kindlustusastmele 17, alustab suurem TDI-mootor astmelt 19 ning on seega kuni seitse astet soodsam kui konkurendid.
(Allikas: http://www.autonews-123.de/vw-sharan-sparsamstes-fahrzeug-seiner-wagenklasse/)

      

    

Vähem hooldust

Lisavarustusse kuuluv Cargo-pakett tagab selle, et nii väikseid kui ka suuri esemeid saab turvaliselt autosse paigutada ning et esemed jäävad oma kohale ka pidurdamise korral. Võrkvahesein eraldab salongi turvaliselt pagasiruumist ning mahukas pagasihalduspakett tagab selle, et kõik kinnitatakse korralikult. Paketi varustusse kuuluvad kinnitusaas, kaks koormarihma, kaks külgmist kinnitussiini ja praktiline pagasivõrk koos taskufunktsiooniga tagavad hea ettevalmistuse keerulisemateks transpordiülesanneteks.

Nendel piltidel kujutatud sõidukite detailid võivad erineda hetkel tarnitavate sõidukite detailidest.

*  Teavet kütusekulu ja süsihappegaasiheitmete kohta leiate vastava lingi alt.
Näidatud väärtused on saadud standardse 5-kohalise mudeliga. Sõltuvalt lisavarustusest võib muutuda sõiduki kaal ning seega ka kütusekulu ja süsihappegaasiheitmed.

Esitatud väärtused on saadud ettenähtud mõõtemeetodi abil (Euro 5: määruse (EÜ) nr 715/2007 kehtiv versioon). Andmed ei põhine konkreetsel sõidukil ega moodusta pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes eri sõidukitüüpide võrdlemiseks. Konkreetse sõiduki kütusekulu ja süsihappegaasiheitmed sõltuvad nii kütuse kasutamise efektiivsusest sõidukis kui ka sõidustiilist ja muudest mittetehnilistest teguritest. Süsihappegaas on peamine Maa soojenemist põhjustav kasvuhoonegaas.

Viide direktiivi 1999/94/EÜ kehtivale versioonile: teavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja ametlike süsihappegaasiheitmete kohta leiate „Juhendist uute sõiduautode kütusekulu ja süsihappegaasiheitmete kohta“, mis on tasuta kättesaadav kõigis müügikohtades ja ettevõttes DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Helmuth-Hirth-Straße 1, D-73760 Ostfildern.

** Mainekas auhind International Engine of the Year Award anti 2009. aastal Volkswageni 1,4-liitrisele TSI-mootorile. Kompressori ja turbolaadijaga mootor valiti ka 1,0- kuni 1,4-liitriste mootorite kategoorias parimaks mootoriks ning sai lisaks tiitli Best Green Engine 2009. Allikas: http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
Volkswagen toodab TSI-mootoreid neljas võimsusklassis.