Volkswagen
 

Luksus

Uue Phaetoni luksus.

Täiuslik nagu sümfoonia: arvukate mugavuste harmooniline kooskõla loob Phaetonisse luksusliku heaolu, mis ei jäta midagi soovida. Jääb vaid üks soov – seda omada.

Lõõgastav programm

Lõõgastuse eest hoolitsevad Phaetonis 18 suunas reguleeritavad esiistmed. Mälufunktsioon tagab teile alati ühesuguse mõnusa isteasendi. Elektrooniline massaažifunktsioon koos aktiiv-nimmetoega pakub juhile ja eesmisele kaassõitjale tõelist kergendust, ning mitte ainult pärast pingerikast päeva. Täielikust heaolust puudub veel vaid mõnus temperatuur, aga selle eest seisab hea aktiiv-kliimaseade. Selline programm ootab teid Phaeton W12*, aga samuti kõigi neljaistmeliste Phaetonite põhivarustuses.

Kõik on näha: reavahetusabiline "Side Assist"

Vaatevälja "pime" osa on nüüd minevik. Reavahetusabilise "Side Assist" andurid tuvastavad ka silmale nähtamatusse alasse jäävad sõidukid. Ning kohe süttib välispeeglis hoiatustuli, mis teatab: teie taga kuni 50 meetri kaugusel või teie kõrval vaatevälja pimealas asub mõni kaasliikleja. Süsteem tagab teile sel moel tõhusama turvalisuse ja parema ülevaate.

   

Kõikehõlmav kontseptsioon

Phaetonis pööratakse erilist tähelepanu ka tagaistmel reisijatele. Seepärast ongi neljaistmelises Phaetonis kaks mugavat eraldi tagaistet, mõlemad elektriliselt 10 suunas reguleeritavad. Istmed varustatakse mitte ainult soojendusega, vaid ka kliimaseadmega ning need pakuvad lõõgastavat massaaži. Viiekohalises Phaetonis võimaldab tagaiste head äraolemist kuni kolmele reisijale. Kõrgendatud nõudmistele vastab tagaiste "Premium", kus välimistel kohtadel saab samuti nautida kliima- ja massaažiseadme mõnusid.

Heaolust pakatav atmosfäär

Eksklusiivset neljatsoonilise temperatuuriregulaatoriga kliimaseadet "Climatronic" saab seadistada iga istuja jaoks teistest sõltumatult, neljakohalises Phaetonis isegi tagaistmelt. Praktilised, keskkonsoolis asuvad juhtseadised on soovi korral saadaval ka viieistmelisele mudelile. Tuulutusõhu temperatuuri, hulka ja jaotust hoitakse automaatselt ühesugusena soovitud tasemel. Seejuures reageerib kliimaseade ka muutuvale päikesekiirgusele ja õhuniiskusele. Tänu "peidetud" õhuavadele pole tuuletõmmet praktiliselt üldse tunda.

          

    

Dirigeerib kõiki teisi

Uus Phaeton pakub teile märksa rohkemat kui lihtsalt meeldivat sõitu. Tänu arvukatele mugavusfunktsioonidele vastab ta ideaalselt teie argipäevast ja äritegevusest tulenevatele kõrgetele nõudmistele. Vältimaks teie ülekoormamist mitmesuguste juhtimissüsteemidega, töötasime välja keskse näidiku- ja juhtploki: infolusti süsteemi. Koos raadio- või raadio-navisüsteemiga saate infolusti süsteemi rohkeid funktsioone vaistlikult juhtida peamenüü, muutuva tähendusega menüüklahvide ja multifunktsionaalrooli abil.

Meelipaitav harmoonia

Täieliku harmooniatunde eest hoolitsevad Phaetonis peaaegu äärmuseni viidud kontrastid. Oma jõu ja suuruse kohta on Phaeton üllatavalt leebe ja õrn, muutes isegi pikad sõidud mugavaks. Tundub, et ta kulgeb mööda maanteed enam-vähem hääletult. Elektronjuhtimisega õhkvedrustus muudab teekonarused peaaegu märkamatuks. Kui te seejuures oma 18 suunas reguleeritava istme seljatoele nõjatute, nautides kliima- ja massaažiseadme lõõgastavat toimet, kaob argiaskelduste stress peagi nagu iseenesest.

            
     

Nõiduslik kõla

Dynaudio ja Volkswageni tootearendajaid ühendab üks – püüd kõrgeima kvaliteedi poole. Tihedas koostöös sündiski Phaetoni jaoks helisüsteem, mille sarnast annab otsida – Dynaudio „Temptation“. Kaheteistkümnest täiuslikult Phaetoni ruumigeomeetriaga sobitatud kõlarist kuulete te täpseid madalaid, loomulikke keskmisi ja kristallselgeid kõrgeid toone parimas detailitruuduses. 12 kanaliga lõppvõimendi 1000 vatti hoolitsevad absoluutselt loomutruu kõlapildi eest. Igal istekohal võite nautida muusikaelamust, mis on niisama ainulaadne nagu Phaeton isegi.

Tase, millele annab võrdset otsida

Phaeton võimaldab ka kõrgeimal tasemel sidepidamist. Mobiiltelefonivalmidus "Premium" koos Bluetooth-liidesega on käsitsetav infolusti süsteemi kaudu või hääljuhtimisega ning võimaldab tänu eraldi saatjale-vastuvõtjale ülikiiret UMTS-andmeedastust. Mobiiltelefon võib seejuures taskusse jääda, ühendus sellega luuakse automaatselt Bluetooth-tehnoloogia (remote-Sim-Access-Profile ehk rSAP) abil ning see on ühilduv ka vabakäeprofiiliga HFP 1.5. Lisana saadaolevad Bluetooth-kõrvaklapid on eriti kasutajasõbralikud ja mitmekülgsed.

   

Siin kujutatud sõidukite üksikasjad võivad erineda hetkel kehtiva tarneprogrammi mudelitest.

* Sõiduki kütusekulu ja CO2-heide ei sõltu ainult kütuse tõhusast ärakasutamisest sõidukis, vaid ka sõidustiilist ja muudest mittetehnilistest teguritest.

CO2 on kasvuhoonegaas, globaalse soojenemise põhjustaja. Märgitud väärtused arvutati kooskõlas direktiivis 80/1268/EMÜ määratletud mõõtmismeetoditega. Andmed pole seotud kindla sõidukiga ja ei kuulu tehniliste andmete hulka, vaid on esitatud pelgalt eri sõidukitüüpide võrdlemise eesmärgil. Infot uute sõiduautode ametlike kütusekulude ja täpsete CO2-heitmete kohta võib leida EL-i juhendist „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO2-heitmete käsiraamat", mis on tasuta saadaval kõikides automüügiesindustes ja firmas DAT Deutsche Automobil Treuhand, Helmuth-Hirth-Strasse 1, D-73760 Ostfildern, Saksamaa.