Volkswagen
 

Mootorid

Miks mitte lõbutseda ja samal ajal keskkonda vähem saastada?

On teil oma lemmiktee, mida te meelsasti sõidate? Tee, millel te iga kurvi naudite ja iga nõlva üle rõõmustate? Seda teed võite Multivaniga rahulikult läbida. Tema mootorivalik teeb kaasa kõik lõbud, vältides seejuures asjatute heitmete teket. Neli TDI-mootorit kasutavad moodsat ühisanumpritse tehnoloogiat, mis võimaldab kütust eriti täpselt pihustada ja sellega aktiivselt säästa. Seda näitavad järgmised arvud: väikseima TDI-mootori kütusekulu on vaid 7,5 liitrit 100 kilomeetrile. See muudab isegi tankimise mõnusaks.

Tõhusad TDI-mootorid uues Multivanis
Multivani mootorivalik järgib lihtsat põhimõtet: vähem on rohkem. Kõik mootorid tarbivad vähem kütust, paiskavad õhku vähem heitmeid ja koormavad keskkonda vähem, seda kõike paremate kiirusomaduste juures. Kõik TDI-mootorid on mõistagi varustatud kübemefiltriga ja vastavad Euro-5 saastenormidele. Mootorid kasutavad tõhusat ühisanumpritse tehnoloogiat.

Eelis: diislikütus juhitakse põlemiskambrisse ühe ühise torustiku (inglise keeles Common Rail) kaudu. Seetõttu saab rõhku kõigis pihustites ühesugusena hoida, mis teeb võimalikuks kütuse ühtlase sissepritse. Diislikütus pritsitakse 1800-baarise rõhu all ülipeeneks uduks pihustatuna põlemiskambrise, kus see ühtlaselt ja efektiivselt põleb. See vähendab koormust keskkonnale ja samuti rahakotile, sest kes vähem kulutab, peab ka harvem tankima.

2,0 TDI, 103 kW (140 hj)
Tänu piisavale, 103 kW (140 hj) võimsusele saate selle mootorivariandi korral ka pikemaid kiirteeotsi nautida. Sellegi mootori kohta võib öelda, et keskkonna huvides ja kõikehõlmavat kokkuhoidu silmas pidades vähendati varasemate jõuallikatega võrreldes oluliselt CO2-heidet ja kütusekulu. Sellele mootorile on saadaval nii 6-käiguline käsilülituskäigukast kui ka uuenduslik 7-käiguline topeltsiduriga käigukast DSG.

2,0 BiTDI, 132 kW (180 hj)
Multivani tippmootoris ootab teid uuenduslik tehnoloogia. BiTDI kaks turbolaadurit hoolitsevad suure võimsuse ja puhta sõidurõõmu eest, maksimaalne pöördemoment on 400 Nm. See paneb küsima, kas tänapäeval arvab veel keegi, et pereauto ja sportlik sõit on teineteist välistavad. Selle mootori puhul saate valida 6-käigulise käsilülituskäigukasti ja 7-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukasti (DSG) vahel. Lisaks on sellele mootorile saadaval topeltsiduriga automaatkäigukast (DSG) koos 4MOTIONiga.