Volkswagen
 

Turvalisus

Uuenduslik turvasüsteem muudab uue Golfi äärmiselt usaldusväärseks ja läbimõeldud autoks, mis sisendab reisijatesse meelerahu.


Elektrooniline juhitavuskorrektor
Loodud stabiliseerima.
Turvalisuse küsimustes esindab Golf nutikat ja moodsat tehnoloogiat, olgu näiteks laiendatud funktsioonidega elektrooniline juhitavuskorrektor koos ABS-i ja pidurdusabilisega.
Laiendatud funktsioonidega elektrooniline juhitavuskorrektor suudab tuvastada kriitilise sõiduolukorra, stabiliseerida sõiduki ja taastada juhitavuse ning hoida ära libisemise kurvisõidul. Ta hoiab sõiduki kindlalt kursil blokeerumisvastase pidurisüsteemi, pidurdusabilise, elektroonilise pidurdusjõudude regulaatori, mootori pöördemomendi regulaatori ja veojõukontrolli süsteemi abiga. Elektroonilise juhitavuskorrektori üheks alamfunktsiooniks on haagisestabilisaator, mis sekkub, kui pukseeritav haagis hakkab häirima sõiduki juhitavust. Süsteem stabiliseerib autorongi mootori veojõudu muutes ja üksikuid rattaid pidurdades, tõstes sel viisil sõiduturvalisust.


Sõitjate kaitse
Loodud igakülgseks kaitseks.
Tekitab usaldust: uus Golf pakub sõitjatele kõrgel tasemel turvasüsteeme hädaolukordade tarvis.
Uue Golfi moodne turvakontseptsioon kaitseb juhti ja eesmist kaassõitjat täieliku komplektiga eesmistest, külgmistest ja peaturvapatjadest, millele lisanduvad veel täiustatud peatoed. Juhi poolel on olemas ka põlveturvapadi. Eesmise kaassõitja turvapatja saab välja lülitada, et paigutada istmele lapse turvatooli. Esiistmete inertsrullidega kolmepunkti-turvavööd varustatakse rihmapingutitega ning vööde kõrgus on reguleeritav. Põhivarustusse kuuluvad ka helisignaal ja hoiatustuli, andmaks eesistujatele märku vajadusest turvavöö kinnitada. Neljaukselise versiooni tagaistmetele on külgturvapadjad ja rihmapingutid saadaval lisana.
Linnaliikluse hädapidurdusfunktsioon
Pidurid, mis pandi ise mõtlema.
Lisavarustusse kuuluva linnaliikluse hädapidurdusfunktsiooniga ei tundu kesklinna pidurda-kiirenda-liiklus enam sugugi nii jube.
Väikesel kiirusel toimuv kokkupõrge eesliikuva sõidukiga leiab sageli aset hetkelise tähelepanematuse tõttu. Selliseid asju juhtub tavaliselt just pidurda-kiirenda-liiklusega linnasüdametes. Linnaliikluse hädapidurdusfunktsioon, mida saab tellida lisana, jälgib kokkupõrkeohu tekkimist täisautomaatselt. Kiirustel vahemikus umbes 5–30 km/h tuvastavad radarid mistahes eesolevaid takistusi kuni 10 meetri kauguselt. Niipea kui uus Golf jõuab mõnele neist liiga lähedale, rakendab süsteem automaatselt sõiduki pidurid. Samuti abistab ta juhti pidurdamisel, tõstes automaatselt rõhku pidurisüsteemis. Sel viisil on võimalik leevendada kokkupõrke tagajärgi.
Korduvkokkupõrke pidur
Loodud kahjusid vähendama.
Turvapidur: avarii järel vähendab korduvkokkupõrke pidur sõiduki kiirust, et ära hoida võimalikke järgmisi kokkupõrkeid.
Inimvigastustega lõppenud avariidest 22% on niisugused, kus kokkupõrkeid toimub rohkem kui üks. Selliste olukordade vältimiseks on Volkswagen välja töötanud uuendusliku pidurisüsteemi, mida nimetatakse korduvkokkupõrke piduriks. See moodustab osa üldisest turvasüsteemist ning paneb sõiduki kokkupõrke järel automaatselt pidurdama, kui juht pole seda ise võimeline tegema, aidates nii vältida hilisemaid teiseseid kokkupõrkeid. Korduvkokkupõrke pidur käivitub, kui kaks sõltumatult töötavat andurit tuvastavad avarii toimumise. Seejärel pidurdatakse sõiduk järk-järgult kiiruseni 10 km/h. Juht võib igal hetkel juhtimise ise uuesti üle võtta.
Proaktiivne reisijatekaitse süsteem
Loodud täiendavalt kaitsma, igaks juhuks.
Proaktiivne reisijatekaitse süsteem asub tegutsema vahetult enne toimumahakkavat kokkupõrget, sulgedes automaatselt aknad, pingutades turvavööd ja rakendades õrnalt pidurid.
Süsteem sekkub, kui avarii on vältimatu: proaktiivne reisijatekaitse süsteem reageerib mõni hetke enne kokkupõrget, pingutades turvavööd ja rakendades õrnalt pidurid. Et stabiliseerida sõiduki keret ning seeläbi optimeerida pea- ja külgturvapatjade kaitsvat toimet, sulgeb süsteem automaatselt külgaknad ja katuseluugi. Isegi need väikesed muutused võivad olla piisavad, tõstmaks autosviibijate turvalisust avarii puhul. Süsteem kasutab pardaarvutit, et teha kindlaks, kas kokkupõrge on vältimatu või on auto libisema hakkamas või ümber paiskumas.
Elektrooniline seisupidur
Loodud paigalpüsimiseks.
Elektroonilisel seisupiduril on tavalise käsipidurihoova asemel lüliti keskkonsoolis. See on abiks ka vastumäge paigaltvõtul.
Elektrooniline seisupidur asendab varasemat hoovaga käsipidurit, selle asemel kasutatakse keskkonsoolis asuvat lülitit. Piduri rakendamiseks tuleb lihtsalt nuppu vajutada ning kaks reduktoriga elektrimootorit rakendavadki tagumised ketaspidurid. Ühtlase paigaltvõtu tagamiseks vabastatakse pidur automaatselt sõiduki liikumahakkamisel. Elektrooniline seisupidur sisaldab lisaks veel paigaltvõtuabilist, mis on mõeldud sõiduki iseenesliku liikumahakkamise vältimiseks näiteks foori all seistes või kallakutel.
Tankimiskaitse
Hoolitseb, et kütus oleks alati õige.
Tankimisava kuju võimaldab kasutada üksnes diislikütusele mõeldud tankimispüstoleid ning väldistab eksikombel bensiini tankimise. Tankimiskaitse kuulub kõigil diisel-Golfidel põhivarustusse.
Kõigil diiselmootoriga mudelite kütusepaagil on tankimisava, mis ei lase neisse sõidukitesse bensiini tankida. Tankimisava on spetsiaalselt konstrueeritud nii, et sinna saaks panna ainult diislikütusele mõeldud tankimispüstoleid, välistades sisuliselt sõidukisse bensiini tankimise.