Volkswagen
 

Tehnoloogiad

Uusima põlvkonna efektiivne mootoritehnoloogia muudab Golfi senisest veelgi rohkem tulevikku vaatavaks. Kõik saadaolevad bensiini- ja diiselmootorid paistavad silma sellega, et arendavad maksimaalset võimsust minimaalse kütusekulu juures.


TSI
Nutikad ja otsekohesed: bensiinimootorid.
Ülimalt efektiivne TSI-tehnoloogia on alati silma paistnud suure võimsuse ja madala kütusekulu poolest. Volkswagen kasutab seda tehnoloogiat, et viia uus Golf uutele kõrgustele.
Uue Golfi ülimoodsad TSI-bensiinimootorid on tuntud oma suure võimsuse ja madala kütusekulu poolest. Töömahu vähendamist kasutatakse kui üht hetkel tõhusamat viisi kütuse kokkuhoiuks. Vaatamata suhteliselt väikesele töömahule arendavad need jõallikad võimsust, mis pikka aega iseloomustas märksa suuremaid mootoreid.


TDI
Uuenduslik ja säästlik: TDI.
TDI-diiselmotorid põhinevad kõik ühisanumpritse tehnoloogial ning neid on kõvasti lihvitud kütusekulu vähendamise ja võimsuse samaaegse suurendamise nimel.
Tänu ühisanumpritse tehnoloogiale suudavad uue Golfi TDI-mootorid saavutada maksimaalse võimsuse, hoides samal ajal kütusekulu madalal. Selle põlvkonna diislitega varustatud sõidukid naudivad otsepritse ja turboülelaadimise eeliseid. Jaotusanumast tulev diislikütus pihustatakse silindritesse kõrge rõhu all. Madal kütusekulu, väike saasteainete hulk, suur veojõud ja eeskujulik võimsus on TDI-mootoritele iseloomulikud omadused, samuti töötavad mootorid väga vaikselt.
Silindrite väljalülitamine
Teravmeelne ja kaasaegne: silindrite väljalülitamise süsteem.
Uuenduslik viis kütusekulu vähendamiseks: kui täit võimsust pole vaja, lülitatakse neljast silindrist kaks välja.
Uuendus, mis näitab tulevikku: Golf on esimene sõiduk omas klassis, mis varustatakse silindrite väljalülitamise süsteemiga. Äärmiselt tõhus kütusesäästmise tehnoloogia, mida seni on kasutatud kuue ja enama silindriga mootoritel, lülitab välja kaks sisemist silindrit alati, kui ei vajata täit võimsust. Väljalülitatud silindrites katkestatakse kütuse sissepritse, gaasi kokkusurumisega seotud kadude vältimiseks deaktiveeritakse ka sisse- ja väljalaskeklapid. Silindrite väljalülitamine ei muuda sõiduki dünaamikat ning mootor töötab väga ühtlaselt nii nelja kui ka kahe silindri jõul.
BlueMotion-tehnoloogia
Keskkonnasäästlik ja efektiivne: BlueMotion-tehnoloogia.
Keskkonnasääst, mis põhineb väikesel heitmehulgal koos optimaalse võimsusega. See ongi BlueMotion-tehnoloogia valem.
Kõik uuele Golfile pakutavad mootoritüübid, olgu need bensiini- või diiselmootorid, saavad põhivarustusse BlueMotion-tehnoloogia. See teedrajav kontseptsioon muudab Golfi eriti efektiivseks just maanteel ning tagab ühelt poolt sõidunaudingu, teisalt aga madal kütusekulu ja väikese heitmehulga. Täiesti uut mootorikontseptsiooni loomiseks ühendati hulk meetmeid, sealhulgas pidurdusenergia taaskasutamine ja start-stopp-süsteem ökonoomsete mootoritega. BlueMotion-tehnoloogia on vastus kerkivatele kütusehindadele ja eesrindlik lahendus õhkupaisatava CO2 hulga vähendamiseks. Kõige selle tulemusena on uus Golf tublisti omast ajast ees.
Sõidurežiimi valik
Nutikas ja omalaadne: sõidurežiimi valik
Soovi korral saab sõidurežiimi valikuga kohandada mootori, rooli ja võimalusel ka käigukasti käitumist.
Uues Golf kindlustab teile alati nii dünaamilise kui ka säästliku sõidu. Aga mis siis, kui mõnikord tekib himu veelgi sportlikuma seadistuse järele? Või tahate veelgi vähema kütusega läbi ajada? Lisavarustusse kuuluv sõidurežiimi valik laseb teil endil otsustada, mis kõige paremini hetkeseisu ja teie isiklike eelistustega sobib. Selleks tuleb valida soovitud režiim nupuvajutusega või raadio-navisüsteemi puutetundliku ekraani abil. See muudab automaatselt mootori, rooli, käigukasti (topeltsiduriga DSG-käigukasti puhul) ja isegi esitulede seadistust. Aga kui te peaksite tahtma nautida tavalist sõidumugavuse taset, pole vaja midagi muud kui valida normaalrežiim.
EU 6
Väikese heitmehulgaga ja tulevikku vaatav: uus Golf.
Mitu uue Golfi mootorit vastavad juba praegu rangetele Euro 6 N-kategooria saastenormidele, mis jõustuvad aastal 2014.
Kõik uued sõidukid alates aastast 2009 vastavad Euroopa Liidu kehtestatud saatenormidele Euro 5. Need normid määravad kindlaks saateainete – vääveldioksiidi, lämmastikoksiidide, süsivesinike, vingugaasi ja diisli tahkete osakeste – piirmäära sõiduki heitgaasides. Euro 6 N-kategooria saastenormid hakkavad kavakohaselt kehtima aastal 2014 ning muudavad nõudmised senistega võrreldes palju rangemaks. Mitu uue Golfi mootorit vastavad neile normidele juba praegugi.